NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA
Czy mogę zmienić kolor biżuterii?
Oczywiście. Większość elementów tworzonej przeze mnie biżuterii możesz dostosować do swoich preferencji i wymagań. Możesz wybrać kolor rivoli z tych, które obecnie mam lub zamówić u mnie jakiś inny kolor, który Ci się podoba. Możesz zmienić minerały i kamienie na inne, wybrane przez Ciebie. Możesz wybrać inny kolor lub kształt łańcuszka w biżuterii. Wszystko jednak odbywa się w ramach określonego w sklepie wzoru i w jego ramach możesz wymieniać praktycznie wszystkie elementy według swojej woli 🙂 Napisz lub zadzwoń, a na pewno znajdziemy wspólnie odpowiadające Ci rozwiązanie.
Jakie kryształki mogę wybrać?
W przypadku rivoli, zerknij na poniższe zdjęcie, pokazuje ono obecne możliwości kolorystyczne i wielkości kryształków:
Oczywiście jeśli znajdziesz lub chcesz inny kolor czy kształt – nie ma problemu, jednak wymaga to osobnego zamówienia rivoli, więc czas oczekiwania na biżuterię może się nieco wydłużyć.
Jakie elementy mogę wybrać do biżuterii?
Temat – rzeka 😀 W beadingu używam przede wszystkim koralików, kryształków rivoli i kamieni naturalnych, natomiast w hafcie koralikowym można użyć wszystkiego, czego dusza pragnie!
Cekiny, kamienie, fire polish, koraliki, elementy metalowe, bajorek, kryształki, guziki, tkaniny… Wszystko zależy od Ciebie i Twojej potrzeby. Wyraź ją, a ja i moja kreatywność pomożemy Ci ją zrealizować.
Jaki mogę wybrać łańcuszek?
Na zdjęciu widzisz przykładowe łańcuszki w złotym kolorze. Oczywiście srebrny kolor jest również możliwy 🙂 Wystarczy, że napiszesz mi swoje oczekiwania, a na pewno znajdziemy wspólnie odpowiedni kolor, rodzaj i długość łańcuszka.
W jaki sposób mogę obniżyć koszt zakupów?
Bardzo prosto 🙂 Przed dokonaniem zakupów zapisz się na mój newsletter, otrzymasz kod bonusowy na pierwsze zakupy w sklepie w wysokości 10% kwoty zakupu. Ponadto przy zakupach powyżej 205,00 złotych czeka na Ciebie specjalna oferta – darmowa wysyłka biżuterii wybraną przez Ciebie metodą.
Jak mogę złożyć zamówienie?
Najprościej – kontaktując się ze mną przez sms, Messenger lub WhatsApp albo klikając w sklepie na konkretny produkt. Więcej szczegółowych informacji znajdziesz w zakładce https://wyhaftowane.kylos.pl/wp/jak-zlozyc-zamowienie/
Ile kosztuje wysyłka i czy jest wliczona w cenę?
Wysyłka nie jest wliczona w koszty produktu. Po zakupie masz możliwość odbioru paczki od kuriera, z paczkomatu lub bezpośrednio ode mnie – na terenie Katowic, Będzina, Czeladzi. Darmowa wysyłka realizowana jest przy zamówieniach powyżej 205,00 PLN – wtedy sama wybierasz formę wysyłki.
Więcej informacji znajdziesz w sekcji https://wyhaftowane.kylos.pl/wp/koszt-i-czas-dostawy/