Jak złożyć reklamację?

  1. Reklamacja powinna zawierać dane umożliwiające identyfikację Klienta:
  • imię i nazwisko,
  • adres do korespondencji,
  • adres e-mail,
  • rodzaj i datę wystąpienia wady,
  • żądania związane z reklamacją.
  1. W przypadku otrzymania niekompletnej reklamacji, Sprzedawca wezwie Klienta do jej uzupełnienia.
  2. Reklamacja powinna zostać przesłana na adres e-mail : wyhaftowane@interia.pl.
  3. Klient może skorzystać z formularza reklamacji udostępnionego przez Sprzedawcę.
  4. Sprzedawca ustosunkuje się do kompletnej reklamacji w terminie do 14 dni od otrzymania reklamacji i poinformuje Klienta o dalszym postępowaniu na adres e-mail składającego reklamację.
  5. Prawo odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów, o których mowa w art. 38 ustawy o prawach konsumenta.
  6. Do przedsiębiorców na prawach konsumenta stosuje się postanowienia §13 Regulaminu sprzedaży.

Formularz reklamacji dla konsumenta

Formularz reklamacji dla przedsiębiorcy na prawach konsumenta

Formularz odstąpienia od umowy dla konsumenta

Formularz odstąpienia od umowy dla przedsiębiorcy na prawach konsumenta